Her aşkın zamana her zamanın da bir aşka ihtiyacı vardır

Küçük bir adada aşk yaşarmış. Bir gun yanlızlık gemisi geçiyormuş. Aşk
sormuş; beni de alırmısın? O da ''ben yanlız yol alırım''demiş.. Sonra
inatçı gemisi geçiyormuş ona da seslenmiş....O da ''ben inatçıyım kavga
ederiz'' demiş... Sonra zaman gemisi geçiyormuş ve aşk umutsuzca bakarken zaman gemisi el sallamış, aşkı gemiye almış,...
Aşk zaman gemisine ''Neden beni gemiye aldın?'' diye sormuş
O da "her aşkın bir zamana, her zamanında bir aşka ihtiyacı vardır'' demiş...

Yorumlar