YGS 2013 Türkçe Soruları 19. Soru Gönderen Erciyes 38 Kayseri tarih: Mart 31, 2013 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Doğru cevap A'dır. "Öyleki" derken "ki"nin bitişik yazılması için hiçbir sebep yoktur. Tam tersine bağlaç olan "ki"nin zaten ayrı yazılması gerekirdi. Yorumlar
Yorumlar
Yorum Gönder