Alışılmış ve alışılmamış bağdaştırma (ATÖLYE ÇALIŞMALARI 2)


ATÖLYE ÇALIŞMALARI 2
Konu: Alışılmış ve alışılmamış bağdaştırma
Unuttum Seni
Ben sensizlikte unuttum seni
Rüzgarlarda savrulan yapraklar gibi
Ben umutlarımda unuttum seni
Gönlümdeki hapishanede sessiz çığlıklarımda
Bin bir türlü pişmanlıklarımda unuttum seni
Annesinin sözünü tutmayan bir çocuk gibi
Bomboş ellerimde unuttum seni
Rotasını yitiren her gemi gibi
Denizin mavisinde unuttum seni
Dondurucu soğukta, kar tanelerinin arasında
Yere sessiz sedasız düşerken unuttum seni
İsmini yazarken parmaklarımla
Camların buğusunda unuttum seni.
Kapattığın kapıların ardında
Örttüğüm perdelerde unuttum seni.
Hayal gemimin ortasında yalnızlığım
Yıkılan umutlarımda unuttum seni.

(Şiire katkılarda bulunanlar: Nuriye Yazıcı, Rabia Yaşar,  Mustafa Dumlu,Pınar Nisa Sarıkaya, Yasemin Duran, Kübranur Teksoy)

Yorumlar